Expediere si retururi

TRANSPORT

Toate comenzile vor fi confirmate telefonic si se va discuta despre costurile transportului.

Transportul este Gratuit in Bucuresti si Ilfov pentru comenzi in valoare de 600 RON + TVA si in limita a 60 kg.In cazul in care sunt Km suplimentari(in afara zonei curierului), beneficiarul va achita diferenta de pret.

Taxa de ramburs va fi achitata de catre cumparator indiferent de valoarea comenzii.

Livrarea produselor aflate in stoc se face in maxim 24 ore.

Clientul are dreptul sa aleaga orice varianta doreste pentru livrarea produselor fara nici o obligatie din partea vanzatorului.

EXPEDIEREA PRODUSELOR

Site-ul nostru poate expedia comanda dumneavoastra teoretic la orice adresa din Romania.

TERMENUL DE LIVRARE

Compania noastra estimeaza pentru Dumneavoastra data expedierii si termenul de livrare in functie de disponibilitatea produselor comandate si a optiunii de transport alese. Odata ce ati lansat comanda veti contactat de echipa noastra pentru a afla data expedierii cat si termenul de livrare estimate de noi in e-mail-ul de confirmare precum si in sumarul comenzii din contul Dumneavoastra.Pentru benzile adezive si dublu adezive de la TESA timpul de livrare poate varia intre 2 si 5 zile , in functie de cantitate si sortiment.
Hartia de copiator si folia stretch au un regim special in ceea ce priveste transportul si nu sunt incluse in conditiile de transport standard.
Comanda se va livra in maxim 24 ore daca este pe stoc sau maxim 4 zile daca se afla in stoc la furnizor.

POLITICA DE RETURURI

Ne puteti returna produsul (produsele) cumparat (cumparate) si achitat (achitate) in termen de 30 zile de la primirea acestuia (acestora), in urmatoarele situatii:

- Produsul este deteriorat sau defect;

- Ati primit alt produs decat cel comandat;

- Diferenta dintre imaginea produselor din magazin si cel primit de dumneavoastra este evidenta si se dovedeste (inclusiv diferenta de culori dar nu si cea de nuanta).

Pentru motivele aratate mai sus aveti la alegerea doua optiuni:

1. Vom inlocui produsul deteriorat, caz in care nu va mai trebui sa achitati dumneavoastra contravaloarea transportului. Va rugam sa verificati continutul pachetului primit in prezenta agentului transportatorului. Daca produsul este deteriorat, va rugam sa mentionati acest fapt pe formularul de transport si sa reclamati imediat acest fapt la serviciul nostru de produse deteriorate. Daca pachetul ajunge la dumneavoastra deteriorat, va rugam sa refuzati primirea acestuia. In caz contrar, orice reclamatie ulterioara este nula. Daca ulterior constatati ca produsul este defect, va rugam sa ne contactati pe aceeasi adresa: office@e-max.ro

2. Veti primi integral suma pe care ati cheltuit-o, inclusiv taxele de manipulare, expediere si transport. Veti primi prin e-mail instructiuni cu privire la punerea in practica a optiunii alese.

RETURNAREA PRODUSULUI

- Produsul trebuie returnat, pe cat posibil, in ambalajul original. Va recomandam sa utilizati eticheta de retur pe care o veti gasi in interiorul pachetului.

- Costurile transportului la retur nu se inapoiaza. Vom accepta numai pachetele care au taxe de transport preplatite.

- Produsul returnat trebuie asigurat la valoarea lui reala prin transportator. Confirmarea de primire este obligatorie.

- Returnarea banilor se face prin aceeasi metoda prin care ati efectuat plata. Produsul nu se despagubeste daca:

- Motivul de returnare este subiectiv si nu se refera la caracteristicile produsului sau la calitatea lui;

- Va razganditi dupa ce produsul a fost comandat si ati efectuat plata, daca nu apare una din conditiile mentionate la POLITICA DE RETURURI;

- Adresa pe care ati folosit-o pentru a face comanda a fost gresita sau nu a fost exacta; Va asiguram ca firma noastra face tot ceea ce este posibil pentru a satisface in cele mai mici detalii cerintele clientilor sai.

Firmele particulare de transport cu care lucram garanteaza manipularea si transportul pachetelor cu cea mai mare grija, preluand intacta marfa de la expeditor.

 

Inapoi
Powered by Zen Cart