Expediere si retururi

TRANSPORT


EXPEDIEREA PRODUSELOR

Site-ul nostru poate expedia comanda dumneavoastra teoretic la orice adresa din Romania.

TERMENUL DE LIVRARE

Compania noastra estimeaza pentru Dumneavoastra data expedierii si termenul de livrare in functie de disponibilitatea produselor comandate si a optiunii de transport alese. Odata ce ati lansat comanda veti contactat de echipa noastra pentru a afla data expedierii cat si termenul de livrare estimate de noi in e-mail-ul de confirmare precum si in sumarul comenzii din contul Dumneavoastra.

PENTRU COMENZI DE PESTE 200 RON TRANSPORTUL ESTE GRATUIT in Bucuresti .

Taxele de curierat sunt cele practicate de Fan Courier.
Pentru orice colet primul kilogram se va taxa cu 13,50 Ron + TVA .
Pentru plata ramburs taxa este de 10 RON + TVA .

Hartia de copiator si folia stretch au un regim special in ceea ce priveste transportul si nu sunt incluse in conditiile de transport standard.
La cererea clientului livrarile se pot face prin orice firma de curierat fara nici o obligatie din partea vanzatorului
Comanda se va livra in maxim 24 ore daca este pe stoc sau maxim 4 zile daca se afla in stoc la furnizor.Clientul va primi o instiintare telefonica sau prin email cand se va livra si cu ce firma de curierat.

Taxele sunt fara TVA

POLITICA DE RETURURI

Ne puteti returna produsul (produsele) cumparat (cumparate) si achitat (achitate) in termen de 30 zile de la primirea acestuia (acestora), in urmatoarele situatii:

- Produsul este deteriorat sau defect;

- Ati primit alt produs decat cel comandat;

- Diferenta dintre imaginea produselor din magazin si cel primit de dumneavoastra este evidenta si se dovedeste (inclusiv diferenta de culori dar nu si cea de nuanta).

Pentru motivele aratate mai sus aveti la alegerea doua optiuni:

1. Vom inlocui produsul deteriorat, caz in care nu va mai trebui sa achitati dumneavoastra contravaloarea transportului. Va rugam sa verificati continutul pachetului primit in prezenta agentului transportatorului. Daca produsul este deteriorat, va rugam sa mentionati acest fapt pe formularul de transport si sa reclamati imediat acest fapt la serviciul nostru de produse deteriorate. Daca pachetul ajunge la dumneavoastra deteriorat, va rugam sa refuzati primirea acestuia. In caz contrar, orice reclamatie ulterioara este nula. Daca ulterior constatati ca produsul este defect, va rugam sa ne contactati pe aceeasi adresa: office@e-max.ro

2. Veti primi integral suma pe care ati cheltuit-o, inclusiv taxele de manipulare, expediere si transport. Veti primi prin e-mail instructiuni cu privire la punerea in practica a optiunii alese.

RETURNAREA PRODUSULUI

 

- Produsul trebuie returnat, pe cat posibil, in ambalajul original. Va recomandam sa utilizati eticheta de retur pe care o veti gasi in interiorul pachetului.

- Costurile transportului la retur nu se inapoiaza. Vom accepta numai pachetele care au taxe de transport preplatite.

- Produsul returnat trebuie asigurat la valoarea lui reala prin transportator. Confirmarea de primire este obligatorie.

- Returnarea banilor se face prin aceeasi metoda prin care ati efectuat plata. Produsul nu se despagubeste daca:

- Motivul de returnare este subiectiv si nu se refera la caracteristicile produsului sau la calitatea lui;

- Va razganditi dupa ce produsul a fost comandat si ati efectuat plata, daca nu apare una din conditiile mentionate la POLITICA DE RETURURI;

- Adresa pe care ati folosit-o pentru a face comanda a fost gresita sau nu a fost exacta; Va asiguram ca firma noastra face tot ceea ce este posibil pentru a satisface in cele mai mici detalii cerintele clientilor sai.

Firmele particulare de transport cu care lucram garanteaza manipularea si transportul pachetelor cu cea mai mare grija, preluand intacta marfa de la expeditor.

 

Inapoi
Powered by Zen Cart